ΦΩΤΟΛΟΓΟΣ #3

 
Δυο συμμαθητές στο 13ο δημοτικό σχολείο της Νίκαιας, συναντήθηκαν διαδικτυακά μετά από 57 χρόνια και τα λένε, ο καθένας με τον δικό του τρόπο..
Μια ιδέα του δίκτυου Hocus Photus με στόχο τη δημιουργική συνένωση και τη συνεργατικότητα των ανθρώπων.
 

Κείμενο Βασιλική Χαμαλέλη-Μπούκλα
Φωτογραφία. Γιώργος Βασιλειάδης

 

 Η αγρύπνια τσακίζει τη νύχτα μου στα δυο μ' έναν υπόκωφο ήχο. 

Ξυπνά τα τρομαγμένα μου πουλιά, που φτεροκοπούν να φωλιάσουν στα στυλωμένα μου βλέφαρα. 

Μάταιος κόπος. 

Πώς να παλέψω τη μέρα - θεριό που πέρασε, κι όμως, ολοένα επιστρέφει γκρεμίζοντας την αντανάκλασή της σε μια λίμνη από αυτοσχέδιους ουρανούς... 

Πώς ν' αποδιώξω σκέψεις μαχαίρια, που ματώνουν τον περιστρεφόμενο γύρω μου κόσμο... 

Πώς να σταματήσω τον πόνο να παιανίζει νικητήρια εμβατήρια πάνω στα ερείπια τής αλωμένης ύπαρξής μου... 

Δεν υπάρχει για μένα κλίνη ν' αποκοιμίσω ορκισμένους εχθρούς που βάλθηκαν να με αποτελειώσουν...