ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Αρχές Ιούνη και οι πρώτες μεγάλες θερμοκρασίες είναι γεγονός. Η θάλασσα αυτόν τον καιρό είναι η ενδεδειγμένη λύση για να απολαύσεις κάποιες δροσερές στιγμές …
Μια βόλτα στη παραλία με την μηχανή στο χέρι σε αναζήτηση θέματος για φωτογράφηση… το βλέμμα μου πέφτει σε μια μικρή κουκλίτσα Barbie γυμνή που την παρέσυρε το κύμα ανάμεσα σε κάτι βράχους…
Τα μεγάλα γαλανά μάτια της με κοίταζαν έντονα ενώ έσκυψα να την βγάλω από το νερό. Ξαφνιάστηκα από το θέαμα λες και αντίκρισα μια αληθινή κοπέλα και στο μυαλό μου άρχισε να δημιουργείται ενα σενάριο...
Η “κοπέλα” έπεσε στη θάλασσα από σκάφος στο οποίο εργαζόταν, πνίγηκε αβοήθητη και κανείς δεν αντιλήφθηκε την απώλεια της, αλλά ούτε καν την αναζήτησε…!
Γεννήθηκε έτσι ενα φωτογραφικό project στο μυαλό μου... 

Θέμα: Αναπαράσταση.


Άρχισα να επιλέγω σημεία στη θάλασσα και να τοποθετώ ανάλογα το γυμνό κορμί της κούκλας …
Η έπαρση για δημιουργια ήταν τόση που δεν πρόσεχα, με αποτέλεσμα να πέσω με τα χέρια στους βράχους και να γεμίσω αίματα και εγώ..!! Μικρό το κακό…συνέχισα και ολοκλήρωσα την “αναπαράσταση” μόλις ήμουν σιγουρος, ότι έχω επαρκή δεδομένα για μια ολοκληρωμένη σειρά φωτογραφιών….